Klacht: veel beloven niks nakomen

daan de groodt op 14 april 2024 over Verisure in de categorie Bewaking & Beveiliging

veel beloven niks nakomen niks uitleggen van hoe het werkt kwam er achter dat ik mijn deurbel moest opladen heb zelf een codewoord moeten instellen veel gebeld alles beloven niks dus tot donderdag hebben ze de tijd anders mogen ze het allemaal weer komen ophalen en alles terug draaien SLECHTE SERVIVE

goede uitleg

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Verisure

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Verisure over deze klacht.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Verisure nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Verisure in behandeling genomen

Bericht van Verisure

1 maand geleden - Beste Daan de Groodt, Bedankt voor uw bericht! Wij vinden het zeer spijtig om te lezen dat u momenteel de Verisure-service niet optimaal ervaart. Wij willen hier uiteraard een positieve verandering in brengen. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact opnemen met u. Met vriendelijke groet, Burton - Verisure NL

Verisure

Heeft op 08 mei 2024 om 10:35 geantwoord

Beste Daan de Groodt,

Wij hebben u op 04.25.2024 telefonisch gesproken. Hierbij heeft u aangegeven te willen herroepen van uw overeenkomst naar aanleiding van de reviews online. Dat vinden wij heel jammer om te horen, wij streven ernaar om elke klant gehoord te laten voelen en deskundig service te verlenen.

Mocht ik iets voor u kunnen betekenen hoor ik het graag.

Vriendelijke groet,

Noah - Verisure NL

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Verisure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door daan de groodt