Klacht: veel beloftes weinig uitvoering

op 09 juni 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Beste Vodafone.

ik ben een tijdje op vakantie geweest en heb toen mijn Vodafone abbo laten bevriezen.
uit eindelijk moest ik papieren invullen en opsturen.dat heb ik tot 2x per post gedaan en 3x per mail. Vodafone eerst 2weken lang gebeld. ze hadden steeds niks ontvangen en konden niks in behandeling nemen.
na weer veel heen en weer gebel werdt mijn abbonement bevroren door een medewerker van Vodafone.uit eindelijk kreeg ik na 2 weken per mail een brief over dat mijn abbonement is STOP gezet.
nu ik weer terug ben in nederland ben ik ook al weer 2 maanden met Vodafone aan het bellen ELKE keer wordt ik minstens 5x doorverbonden.
ik sta heel lang in de wacht en er wordt van alles aan de telefoon beloofd maar er wordt weinig uitgevoerd. ik ben nu al 4 maanden bezig met een abbonement om te zetten.vodafone heeft met de stopzetting van mijn telefoon een eindafrekening afgeschreven van mijn rekening.ik heb vandaag gebeld en nu konden ze eindelijk na 4 maanden mijn abbo terug zetten.
SCHALDALIG!!!

als hun geld terug storten van de afgelopen 4maanden abbo kosten

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 221059180