Klacht: Veel artikelen niet te bestellen

Waarom200 op 02 juli 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Beste mensen,
Ik doe al heel lang wekelijks de boodschappen bij Albert Heijn. Heb een bezorgbundel. Het laatste jaar komt het steeds vaker voor, dat je sommige artikelen gewoonweg niet voldoende kan krijgen, er staat dan maximaal 1 beschikbaar. Tevens zijn sommige artikelen helemaal niet online verkrijgbaar. Dan staat er alleen verkrijgbaar in de winkel.
Het komt zelfs voor, dat ik een artikel bestel en op de dag van levering verneem, dat het niet te leveren is.

Dit irriteert mij mateloos. Ik ben afhankelijk van online boodschappen doen, maar de service wordt bij Albert steeds slechter. Een klacht indienen bij hen, kan ook niet eens per mail. Alles via chat, meesenger, whatsapp, twitter en daar voel ik allemaal niet voor.

Het smoesje, dat het komt over de Coronacrisis hoeft men niet op te hangen, want het is al langer aan de gang. En dat schiet niet op.

Ik heb inmiddels een andere supermarkt geprobeerd en dat loopt perfect, dus denk er hard over om over te stappen. Wat te denken om dit ook maar eens aan te kaarten bij Kassa of Radar, want ik hoor in mijn omgeving met grote regelmaat dezelfde klachten.

Kunt u iets voor mij betekenen of gaat dat ook niet lukken.
De mensen balen hier echt van.

Ik ben tevreden, als ik voldoende van een artikel kan bestellen en ook de juiste merken. Ik wil graag de goede merken kunnen aanvinken en niet de goedkope zooi van AH merk.
Daarnaast wil ik graag zelf uitmaken, welk merk ik neem en Albert Heijn hoeft niet uitsluitend hun eigen merk te promoten.

Als een artikel een keer niet geleverd kan worden, is dat geen probleem. Op dit moment is er heel veel wat niet online geleverd word of je kan maar 1 stuk van iets bestellen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Waarom200