Klacht: Zonder te weten contract aanvraag

op 17 april 2019 over Vedion Advies in de categorie Adviesbureau

Vandaag ben ik gebeld door een werknemer van Vedion Advies bv. Deze werknemer vertelde mij dat hij alleen belde om de tarieven te bekijken en dat ik recht heb op een heffingskorting, maar dat wou ik niet en meneer dwong mij gewoon om samen te kijken en ik wou het eenmalig even kijken, maar goed ik kreeg een mail en een sms ik moest van die werknemer even op de link die ik toegestuurd kreeg. Nadat ik op de pagina kwam moest ik op een blauwe balkje drukken en ik vroeg 2 keer of ik dan een nieuw contract zou krijgen of wat dan ook en hij zei “NEE”! Dat hij alleen kon controleren of mijn adres en naam kloppen, ik wou het niet en hij zei is niks ergs alleen checken of alles klopt en ik klik erop.

Ik krijg een mail met ‘wij hebben de contractaanvragen in goede orde ontvangen’

Ik vroeg helemaal geen contract?

Na dat ik heb gebeld sprak ik een dame en ze zei ik geef je naam en je zal gebeld worden en werd niet doorverbonden.

Graag met spoed mijn aanvraag annuleren!

Wanneer mijn aanvraag stopgezet wordt

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vedion Advies

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vedion Advies nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bylmz