Klacht: Vastzitten baron

op 23 juli 2016 over Efteling in de categorie Attractiepark

Wij hebben op zaterdag 23 juli 2016 een uur gewacht voor de afdaling van de baron dat ik natuurlijk geen probleem maar toen wij in de attractie zaten en op het punt stonden te vertrekken kregen we te horen dat er een technische storing was en daar hebben we 3 kwartier op moeten wachten totdat we eruit werden gehaald. Zelfs het personeel wist niet wat erop deed. Uiteindelijk hebben we een flesje drinken en een kaartje gehad om bij 1 attractie ergens rechtstreeks in te kunnen het feit dat we hiervoor 2 uur hebben moeten wachten vind ik best schandalig want je betaalt toch een behoorlijk entree bedrag en nu is van onze dag 2 uur verpest door de storing van de baron en het wachten ervan. Is het normaal dat dit zo word afgehandeld? Onze ouders waren ondaan omdat ze hoorde dat er een technische storing was bij de baron ze hebben toen gevraagd of ze ons konden zien maar dat mocht niet en werden terug gestuurd voor de rest werden ze ook niet verder ingelicht over wat nu de oplossing was en hoelang het zou duren. Vind dit niet zo netjes.

Ik had verwacht omdat we een lange tijd hebben moeten wachten dat we een geld bedrag terug konden krijgen op de entree prijs of voor de rest van de dag een vip kaartje zouden krijgen om de rest van de dag overal sneller in te kunnen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roywisselink