Klacht: Vastlopende en haperende samsung telefoon.

op 17 januari 2014 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Goede middag,

Al een tijd geleden heb ik mijn Samsung upgedate naar de zogenaamde Jelly bean. Hierna liep mijn telefoon continu vast. Ben hiermee naar de telefoon winkel gegaan, ( The Phone House) ze hebben mij verteld dat de update niet goed was afgerond en hem naar de fabriek moesten sturen zodat hun het goed konden maken. Dit dus gedaan.. Twee weken later kreeg ik mijn telefoon terug, maar ondertussen loopt mijn telefoon nog steeds vast, hapert het bij Youtube filmpjes, ap’s of gewoon als ik op internet aan het kijken ben of mijn galerij bekijk.

Hiervoor heb ik deze telefoon natuurlijk niet gekocht.En ik word er echt moe van om elke keer weer op de uit knop te drukken zodat hij weer overnieuw moet opstarten.

Een goede oplossing voor dit vastlopen en haperen, en als dit er niet is misschien een vergelijkbaar toestel.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Samsung

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw Wammes, Wij betreuren wat u ervaart met uw Samsung Smartphone. Wij adviseren u om uw toestel in de veilige modus op te starten. Dit is om uit te sluiten of het door u omschreven euvel nog steeds aanwezig is met alleen de standaard geïnstalleerde applicaties. Om dit uit te voeren dient u de toestel opnieuw op te starten en het volume knop naar beneden ingedrukt te houden. Als blijkt dat het euvel nog steeds aanwezig is, dan kan dit in de software van de toestel liggen. Indien het euvel niet meer aanwezig is, ligt dit waarschijnlijk aan een door u geïnstalleerde applicatie die dit veroorzaakt. Wij adviseren u deze dan te verwijderen om herhaling te voorkomen. Wij adviseren u ook om een back-up te maken van uw data via KIES en vervolgens uw toestel te resetten door middel van de volgende stappen: Instellingen > Back-up maken en terugzetten > Standaard gegevens herstellen > Apparaat resetten. Indien bovenstaande niet tot het gewenste resultaat heeft geleid, adviseren wij u om uw toestel via uw verkoper ter reparatie aan te bieden. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groeten, Imran Samsung WebCare

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Samsung

3 jaren geleden - Geachte heer Wammes, Wij betreuren het dat uw toestel na de update niet meer naar behoren functioneert. Wij adviseren u om onderstaande stappen uit te voeren zodat vastgesteld kan word wat het euvel is. • Toestel opstarten in (Veilige Modus). Opnieuw opstarten en het volume knop naar beneden ingedrukt houden terwijl je toestel opstart. Dit is om uit te sluiten of de door u omschreven klacht afkomstig is van de standaard geïnstalleerde applicaties, of door applicaties die u zelf op uw smartphone hebt geïnstalleerd. Bij het opstarten in de veilige modus zijn alleen de standaard voor geïnstalleerde apps toegankelijk, tot uw toestel opnieuw word opgestart. Als bovenstaande nog niet tot een positief resultaat heeft geleid dan adviseren wij u om de volgende stap uit te voeren. • Resetten van je smartphone. Instellingen > Back-up maken en terugzetten > Standaard gegevens herstellen > Apparaat resetten. Voordat u een reset uitvoert is het handig om via KIES een Back-up te maken van uw data zodat u deze na de reset weer terug kunt plaatsen. Mocht na de reset het euvel nog steeds niet verholpen zijn dan adviseren wij u om langs te gaan bij een van onze Mobile Service Punten, welke u via onderstaande link terug kunt vinden bij u in de buurt. Zij beschikken over het vakmanschap om uw smartphone op een aantal punten na te kijken en indien nodig op te sturen ter reparatie. https://maps.google.nl/maps/ms?msid=207641788703218875004.0004da89f16a76bb1f3aa&msa=0&ll=52.032218,5.41626&spn=2.761114,7.13562 Wij hopen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groeten, Imran Samsung WebCare

Alle klachten die gemeld zijn door jammie09