Klacht: vastlopend internetrouter

op 20 juni 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

wij zijn al ruim 30 jaar klant bij ziggo met tv

nu al 10 jaar klant met internet maand prijs 58 euro per maand

elke dag moeten wij de router wel 4 op nieuw laten opstarten om dat die dan vast loopt en geen internet meer hebben dan

voor 3 jaar geleden het zelfden gebuurt en toen kregen we een nieuwen router op gestuurd

van daag 2x 35 min gebeld met ziggo de eerste een moeilijk nl sprekenden Damen aan de lijn

die naar dat ze zelf niet meer wist wat ze moest doen maar de stem ging verheven en ik hoe voor om haar naam vroeg wel 5 x weert de lijn verbroken dit vind ik al aardig onbeschoft om een betaalden klant met een klacht op te hangen als het je te moeilijk woord schande !

weer bellen en weer dat k.. menu door lopen een meneer aan de lijn die zal mijn niet ophangen beloften hij mijn maar naar 30 min bellen was de oplossing u moet overstapen naar een zakelijk contract dan kunnen wij u sneller en beter van dienst zijn

hahahaah een privé adres moet zakelijk gaan om service te krijgen dat is mooie dus 58 plus btw dan woord het 70,18 per maand voor een normaal internet aansluiting met analoog tv ????

en dan krijg je wel hulp !!!!!!

terwijl de oplossing is een nieuwe router opsturen van 20 euro ik blij hun een tevreden klant alles opgelost maar nee hoor deze meneer was plots ook weg weer een doodden lijn

geweldigen service van ziggo met anoniemen medewerkers want als klant mag je zelf wel 3 keer je gegevens door geven maar van de medewerkers krijg je ze niet dat is vreemd

een werkenden router
een suggestie een fritsbox die wek altijd

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Reactie van de melder van de klacht javany01

6 maanden geleden - Ziggo wil geen oplossing zoeken ook niet via klacht.nl Zo zie je maar weer dat de grootmachten in Nederland ook de touwtjes in handen hebben En geen probleem hebben met een ontevreden klant Volgenden stap fb Twitter en de concurrentenbond Nooit geen Ziggo meer Zal iedereen Ziggo afraden

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door javany01