Klacht: vastgelopen programma ??

op 23 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Wanneer alle gegevens zijn ingevuld moet ik het rad laten draaien. Dit lukt mij niet. Ik wil graag weten waarom niet. Doe ik iets fout ?
Leuk zo’n kraskaartaktie maar de klant heeft er niets aan. Zoethoudertje ?
Dit geeft mij een ontevreden gevoel en dat moet toch niet de bedoeling zijn.

Ik ben pas tevreden als het programma loopt zoals het moet lopen en ik direct weet of ik wel of niet iets gewonnen heb.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 25 juli 2017 om 11:14 geantwoord

Ik vermoed dat de code niet helemaal duidelijk is. Een aantal karakters lijken namelijk nogal op elkaar, zoals de B en de S. De door u vermelde code is namelijk niet juist. Excuses voor het ongemak.

Neemt u het kaartje even mee naar de servicebalie van onze winkel; dan kijken we er samen met u naar.

Dirk
afdeling klantenservice

Heeft op 27 juli 2017 om 20:15 geantwoord

Dit is kennelijk een standaard afwijzing. Ik ben hier niet tevreden mee en ik doe ook niet meer mee. Toch weer een negatief succesje voor jullie. Ga zo door deze oplossing wordt wel verder verteld. Geloof dat maar.

Alle klachten die gemeld zijn door jaegerthee