Klacht: Varifocale glazen

op 23 augustus 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Op 26-9-2015 een nieuwe bril aan geschaft met de duurste optie geen vertekening aan de zijkant. helaas dat is niet gelukt, als ik de bril gebruik is het scherm van mijn labtop aan de bovenkant veel smaller dan aan de onderkant na enig op en af zetten van de bril lijkt het of het scherm onder breeder wordt. Met deze klacht al naar de winkel in Eindhoven, Hermanus Broekstraat geweest, maar kunnen hier niks aan doen adviseren mij om de bril gewoon te blijven dragen went van zelf. ( de hoofdpijn en het zweverige gevoel maar op de koop toe nemen ) Het aller ergste is is dat een andere opticien zegt \”ze hebben er de goeie koopste varifocale glazen in gezet met de meeste vertekening aan de zijkanten\”. Dus u begrijpt ik voel mij hier niet erg lekker bij daar ik dit ook niet echt kan aantonen.

Als Specsavers er de juiste glazen in wil zetten met geen vertekening aan de zijkanten.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht ArnoldHamelink

4 maanden geleden - Inmiddels heeft Specsavers telephonies contact met mij opgenomen om een oplossing aan te bieden, maar op dit moment heb ik dit afgewezen omdat ik een afspraak had met een opticien voor een second opinion. Wacht deze mening en advies even af. ( Waarschijnlijk zal ik niet verder in zee gaan met Specsavers.)

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 06 september 2016 om 13:30 geantwoord

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij stellen het bijzonder op prijs dat u uw ervaringen met ons wilt delen.

Spijtig om te horen dat uw bezoek aan de winkel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, onze excuses voor het ongemak. Uw klacht hebben wij doorgestuurd naar de directeur van de winkel en hij vindt het ook erg vervelend om te horen. Hij geeft aan contact met u op te nemen voor een oplossing. Wij gaan er vanuit dat u er samen uitkomt.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag van u.

Uw dossier zullen wij, indien wij geen reactie van u ontvangen, na 14 dagen sluiten.

Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geïnformeerd.

Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door ArnoldHamelink