Klacht: varifocale bril

op 10 oktober 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in november 2016 ik heb een bril gekocht met multifocale .bij specsavers
sins bij dag 1 kon ik niet goed zien en lezen met het bril ,ik ben 5 keer terug geweest voor afstellen maar deze heeft niet geholpen ,gisteren weer terug bij specsaver maar nu wil specsaver het bril niet mijn helpen ik moet nu extra geld gaan betallen voor het bril.ik heb € 398,00 betaal ,een bril die in bij nooit kunnen draag.ik heb het bril achter gelaten ik het winkel van Specsavers.wat een slechte brillenzaak .

Gewenste Oplossing:

ik wil mijn geld terug of een goed bril

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Specsavers

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Specsavers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vandaag1