Klacht: varifocale bril

op 10 oktober 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

in november 2016 ik heb een bril gekocht met multifocale .bij specsavers
sins bij dag 1 kon ik niet goed zien en lezen met het bril ,ik ben 5 keer terug geweest voor afstellen maar deze heeft niet geholpen ,gisteren weer terug bij specsaver maar nu wil specsaver het bril niet mijn helpen ik moet nu extra geld gaan betallen voor het bril.ik heb € 398,00 betaal ,een bril die in bij nooit kunnen draag.ik heb het bril achter gelaten ik het winkel van Specsavers.wat een slechte brillenzaak .

ik wil mijn geld terug of een goed bril

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Specsavers

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Specsavers nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 13 november 2017 om 11:02 geantwoord

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw bericht, deze hebben wij in goede orde ontvangen.

U geeft aan dat u een jaar geleden een varifocale bril heeft aangeschaft en hier niet goed mee ziet. U heeft 30 dagen omruilgarantie op uw varifocale glazen.

Wij begrijpen dat u een aantal keren bent terug geweest naar de winkel echter hopen wij dat u ook begrip kunt opbrengen dat wij na een jaar niet meer zo veel voor u kunnen betekenen omdat de sterkte dan ook veranderd kan zijn.

Wellicht dat de winkel u nog tegemoet kan komen, echter dient u dit met de winkel te bespreken.

Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geinformeerd.

Roos Jansen

Alle klachten die gemeld zijn door vandaag1