Klacht: vanuwkrant

op 19 juni 2017 over Brabants dagblad in de categorie Media

In navolging op klachten van anderen, ook hierbij mijn klacht.
Om mee te doen aan de exclusieve actie voor abonnees, heb ik netjes volgens de aanwijzingen me aangemeld.
Jammer genoeg kon mijn computer de laatste pagina niet downloaden, omdat ik mogelijk een verouderde browser heb.
Nou kan dat op zich wel kloppen, want mijn laptop gaat al tien (10) maanden mee. Maanden?? Ja, maanden en dus geen jaren. De verouderde browser zal dan ook wel meevallen.
Ter geruststelling kreeg ik wel te lezen dat ik herkend ben als abonnee en dat er een e-mail naar mijn e-mailadres is gestuurd, met daarin o.a. een link om in ieder geval de digitale luchtfoto te kunnen bestellen.
Dat is dan wel weer goed geregeld.
Jammer alleen dat de e-mail op geen van mijn apparaten is binnengekomen: niet op mijn laptop, niet op mijn IPad en niet op mijn telefoon.
Zal wel een kwestie zijn van verouderde apparatuur. Of, zou dat misschien ook kunnen, is er aan de kant van het BD iets fouts gegaan.

Ik ben tevreden als ik iig een e-mail krijg met uitleg waar dit allemaal fout is gegaan en op zijn minst de link voor de digitale luchtfoto.
Andere prijzen zijn natuurlijk ook altijd leuk.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brabants dagblad

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brabants dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door apaul