Klacht: Vandaag was de krant weer te laat

op 09 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 09 juni 2016 om 08:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Kennis,

Dank u wel voor uw bericht. Wij vinden het enorm vervelend dat de bezorging niet verloopt hoe dat zou moeten. Wij gaan hier direct werk van maken om tot een goede oplossing te komen. Ter compensatie hebben wij uw tijdelijke abonnement inmiddels met een dag verlengd. Nu gaan we aan de slag om de krant elke dag keurig en op tijd bij u te bezorgen.

Met vriendelijke groet,

Robert Csongei - RC

Alle klachten die gemeld zijn door RiniKennis