Klacht: Vanaf 21-1-2018 wachtende op retour bedrag van 849

op 05 februari 2018 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Naar meerdere telefoontjes en gesprekken dachten wij het na een aantal maanden het probleem hebben opgelost. Product terug naar BCC en geld terug (21 januari de tv opgehaald ). De desbetreffende medewerker, naam zal ik hiervan behouden geruststellende mij dat ik binnen 7 werkdagen het bedrag van 849 euro terug zou zijn gestort. Ik heb afgelopen vrijdag 2 februari gebeld waarom ik mijn geld nog niet hebt ontvangen en daar konden ze mij nogmaals weer geen antwoord op geven. Ik zou wel worden terug gebeld. Nou is deze ervaring in de maanden ervoor niet positief uitgevallen. Ik zou vandaag gebeld worden, helaas weer niet. Ik wil het bedrag van 849 zo spoedig mogelijk terug. De meerdere afdelingen mogen dan beter met elkaar gaan werken zodat het allemaal wat beter in elkaar vloei.
Morgenochtend bel ik weer. Graag mij ten contacten!

Gewenste Oplossing:

Als je een keer niet word afgewimpeld aan de telefoon en serieus word genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 06 februari 2018 om 13:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 08 februari 2018 om 13:53 geantwoord

Tot heden nog geen bedrag ontvangen. Als het bedrag is terug gestort dan ben ik pas tevreden.

Alle klachten die gemeld zijn door Rachelsondag