Klacht: van UHP terug naar Terugplaatsing en weer UHP

op 25 juli 2020 over William Schrikker Stichting in de categorie Zorginstellingen

mijn dochtertje is sinds 1 augustus uit huis geplaatst, ik heb er alles aan gedaan om haar terug te krijgen en dat zal gebeuren 31 juli, toen mij dochtertje op dat moment niet was heb me ex me een klap gegeven wat ik al drie weken aan had gegeven, nu heb ik hem uit huis gestuurd en zit hij vast. Me dochtertje is al 5 nachten pw bij mij al bijna 2 maanden. Ze zal 31 juli teruggeplaatst worden en nu willen ze dr weer terugplaatsen voor zogenaamde spanningen terwijl ze weer helemaal gewend is bij mij en heel blij is. Ze is 2 en half. Ze basseren het op het feit op spanningen. Wat ik best kom begrijpen dus ik wou een compromis sluiten maar daar werd niet naar geluisterd. Ze willen dr hoofdje weer breken terwijl ze het uiterst naar dr zin heeft hier, en ik elke dag ondersteuning heb van het wilmahuis. Fie het overigens ook belachelijk vinden deze beslissing.

Als ze verder kijken dan hun eigen belang en die van me dochtertje van 2.5

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar William Schrikker Stichting over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Stichting in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Stichting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Stichting

Heeft op 07 augustus 2020 om 08:55 geantwoord

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 27 juli 2020 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Stichting

Alle klachten die gemeld zijn door demienlina