Heb 8 sloffen shag gekocht in Luxemburg en die waren vanaf pakje één zeer droog en op het moment dat het pakje nog een derde vol was al mot geworden. Ondanks de tax voordeel mag het toch niet zo zijn... Lees meer
ls,
heb al weer lange stelen shag in mijn pakje shag, groter dan mijn vloeitje.Het is niet de eerste keer en ben het eigenlijk een beetje zat al die bomen in mijn shag. Lees meer
Het pakje is duurder geworden, maar de kwaliteit is slechter de shag wat ik al 18 jaar rook is zo erg uit gedroogd dat ik erover nadenk het niet meer aan te schaffen. Lees meer
de laatste tijd vind ik soms halve bomen in mijn shag
ik vind dat daar bij de fabrikant een beetje beter op gelet moet worden.
de pakjes zijn al zo duur geworden en als je dan ook nog veel weg moet gooien
is... Lees meer
ik heb gisteren weer een pakje half zware van nelle gekocht nou die is weer zo uitgedroogt en niet te roken en daar betaal je dan 5,60 voor het is niet te geloven dit is nu al de vierde keer... Lees meer
2 pakjes van nelle stevige shag, het blijkt ontzettend droog te zijn, hoef het alleen al aan te raken en het word al geruis!!! heb het andere pakje ook open gemaakt en gevoeld die is net zo droog en word... Lees meer
ik heb net een pakje shag van nelle en die is ontzettend droog, zo droog dat ik er pijn aan me keel van krijg en hoest. Lees meer
koop elke week 4 pakjes zware van nelle shag 50 gr,er zit steeds meer kruim in wat niet te roken is.Van de 50 gr is ruim 7.5 gr rotzooi! Lees meer
2 pakjes zware van nelle 50gr. gekocht bij delhaze supermarkt in brussel zin echt niet te roken omdat de inhoud zeer droog is Lees meer
Ik rook al 18 jaar half zware Van Nelle shag (Thans: stevige shag). Sinds een jaartje of 4 wordt de shag echter steeds slechter van kwaliteit (lees: vaak erg droog). Ik koop de shag op verschillende locaties (tankstations, supermarkten, Bruna,... Lees meer