deze winter in The Gambia, was ik verbaast dat ik daar 1/2 shag van Van Nelle kon kopen hier voor een pluim, maar het was niet re roken zo droog daar ik in een tabaksfabriek heb gewerkt wist ik... Lees meer
Ik ben al enige tijd een roker van "Van Nelle Zware Shag" het heeft mij altijd goed bevallen. Maar waar ik de laatste tijd veel last van heb zijn stukken hout en veel lange stukken. Trok gister bij mijn pakje... Lees meer
Bij 50 grams pakjes en waarschijnlijk ook minder komt het nu bij mij vele malen voor dat de zijkant van het pakje inscheurt en loslaat.
Dit is erg irritant en kan tot uitdroging van het tabak leiden. Lees meer
Bij 50 grams pakjes en waarschijnlijk ook minder komt het nu bij mij vele malen voor dat de zijkant van het pakje inscheurt en loslaat.
Dit is erg irritant en kan tot uitdroging van het tabak leiden. Lees meer
Ik rook nu alweer een paar jaar van Nelle half zwaar(ben overgestapt van drum)maar wat mij irriteert is de flap waar het plakbandje aan zit,dat gedeelte is statisch dus als je een peuk draaid zit die flap helemaal onder de... Lees meer
De laatste tijd is vannel half zware shag niet te roken omdat de pakjes zijn uigedroogd rook zelf al vaaf 1975 deze shag . Lees meer
ik ben al 15 jaar trouw ven nelle roker,heb nog nooid n klacht ingediend!maar nu ben ik er wel klaar mee zoveel boomstammen en rotzooi tegen te komen in me builtje!het is gewoon zo erg met het droge erbij dat... Lees meer
ik haal een pak half zware shag uit de automaat. het pakje is zwaar uitgedroogd !! ik heb het gelijk in de prullenbak gegooid. dit was echt heel vies!!!! Lees meer
ook ik en mijn man roken al 30 jaar zware shag van van nelle maar de laatste tijd is het een ramp. er zit heel veel lange slierten hout en harde stukken hout in. van de 40 gram hou je... Lees meer
heb 10 pakjes zware van nelle aangeschaf in zwitserland 21-06-2012 deze zijn zo droog dat ik ze net zo goed weg kan gooien want het is niet te roken zo scherp is de smaak.
dit heb ik nog nooit meegemaakt van... Lees meer