Klacht: van humaxbox naar horizonbox

op 14 juni 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wij zitten eigenlijk sinds het begin van casema (ziggo) bij dit bedrijf aangesloten als abbonnee jaren lang geen ellende of storingen gehad.
Het begon met de humax steeds code 48 melding alle draden contacten vervangen volgens het ziggo info meldingen na langdurig getob contact gezocht met ziggo nee de HORIZON zou wat voor ons zijn affijn wij een abbopnement genomen want dat zou aangezien onze belkosten lager zijn.
OKE dat van die kosten moet ik nog zien want hij staat er nog geen maand.
MAAR NU HET VOLGENDE dacht ik van de fout meldingen af te zijn komt de HORIZON box steeds met een 2020 code al wel een keer of 4 dus de stekker er maar uit 10-15 sec en de boel weer opnieuw opstarten zeer vervelend en is het normaal dat de box van HORIZON tv constant een brommerig geluid geeft.
Jammer ze zetten producten uit die denk ik niet goed genoeg getest zijn als consument ben je toch de dupe.

Als ziggo eens op een redelijker wijs met een goede oplossing komt en niet de clienten maar laat aantobben zoals ik op diverse forums gelezen heb

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hampo