Klacht: Van het kastje naar de muur met Praxis

op 25 mei 2020 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Ik kocht enkele weken geleden onder andere 2 loungestoelen. De dag na bestelling bleken deze stoelen ineens per stuk €15 goedkoper te zijn. Ik heb telefonisch contact opgezocht met de klantenservice van Praxis. Deze vriendelijke mevrouw gaf aan dat annuleren mogelijk is, maar dat dit onnodig gedoe zou zijn. Zij vond het bedrag ook de moeite waard om contact over op te nemen, en adviseerde het online formulier op de website in te vullen, zodat het bedrag achteraf verrekend kon worden. Volgens die desbetreffende mevrouw kon dit niet telefonisch worden geregeld, maar zij garandeerde mij dat dit wel kon via het online formulier. Ik heb direct het formulier ingevuld, en toen begon de ellende. Ik heb zeker 8 mails heen en weer moeten sturen. En kwam geen Inhoudelijke reactie op mijn mail, maar een standaarde mailtje waarin stond dat dit allemaal niet mogelijk was. Ik heb meermaals geprobeerd uit te leggen wat het probleem is, maar hier werd niet op in gegaan. Ik kreeg echt het idee dat er niet naar mijn mail gekeken wordt en zij mij willen afschepen. Het duurt nu al weeeken, en het is nog steeds niet geregeld. Ook moest ik €39,95 betalen voor thuisbezorging, omdat de stoelen in geen enkele winkel in Nederland beschikbaar was. Er staat op jullie site dat afleveren in de winkel gratis is, maar ook dit was niet mogelijk. Het pakket was niet zwaarder dan 31kg of langer dan 1,75. Dus het is ook vreemd dat de bezorgkosten dan zo hoog zijn, dat zou niet het geval moeten zijn volgens jullie site.

Daarnaast had ik ook andere tuinstoelen online besteld en gekozen voor thuisbezorging. De bezorging was ineens gratis. Een dag later kreeg ik een mail dat de stoelen niet voorradig waren. Het vreemde was dat de stoelen op dat moment nog steeds voorradig waren, maar er nu wel €39,95 bezorgkosten werd gerekend. Het lijkt er sterk op dat we belazert zijn. Het was vast een fout dat de bezorging gratis was, en hierdoor hebben ze de bestelling geannuleerd en later het bedrag teruggestort.

Ik ben erg ontevreden over de klantenservice, want er wordt helemaal niet meegedacht met de klant of service geboden.

Ik ben tevreden wanneer er een passende oplossing geboden wordt, zoals toegezegd in het eerste telefonische gesprek met de klantenservice van Praxis.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klachten00