Klacht: Van het kastje naar de muur

op 27 juni 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Gisteren 24-06 is mijn vader vanuit Scheveningen naar Leidsche Hage gereden om speciaal bij de H&M een kinder panty/maillot te halen voor een balletvoorstelling op 26-6. Toen hij daar binnen kwam heeft hij er naar gevraagd en is toen door iemand van het personeel naar de balletspullen gewezen. Dat was gelijk rechts als je binnenkwam. En dat meisje vroeg of het om een legging ging. Dus mijn vader weer uitgelegd zij wist het niet en vroeg het aan een collega achter de kassa. Mijn vader weer uitgelegd dat het om een roze panty/maillot ging en kreeg als antwoord hebben we niet. Van plaats dat zij hem wijst naar de andere kant van de kassa waar maillots en panty’s hangen en vraaga of hij dat misschien bedoelt zei ze dat ze het niet hadden. Mijn vader is toen nog naar andere winkels gegaan maar tevergeefs niks gevonden. Dus contact opgenomen met mij dat hij niks had gevonden. Dat vond ik raar en heb op de site gekeken en daar was wel te zien dat het te koop is bij jullie. Vandaag 25-6 ben ik met mijn kinderen vanuit scheveningen weer naar Leidsche Hage gegaan om zelf te kijken. En wat blijkt het was er wel!! Veel tijd verloren door deze fout!

Het personeel moet weten wat ze verkopen en de klant tevreden houden door opties te geven en/of te laten zien bedoelt u dit. Meer klantgericht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 18 juli 2016 om 14:50 geantwoord

Hallo,

Vandaag hebben wij vanuit onze klantenservice contact opgenomen met de klant om onze excuses aan te bieden. We hebben de feedback met de winkel besproken. Om de klant enigzins tegemoet te komen hebben wij een compensatie aangeboden. Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot klachten over de winkel, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com