Klacht: Van het kastje naan de muur sturen.

op 08 februari 2018 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Geachte dames en heren.
Mijn naam Cornelis Peters , en ik heb een wasdroger van Whirlpool , een Indisit , die nèt een half jaar oud is en nú al kapot. Er zit twee jaar garantie op , er moet een nieuw verwarmingselement in , die had er al wéken geleden moeten zijn , ik heb er al minstens 7 keer over gebeld , en ik word al wéken lang van het kastje naar de muur gestuurd. De service van Whirlpool is schandalig , het was niet op voorraad , dàn moet het weer uit Italië komen en ik moest niet denken dat ze dáárvoor een vrachtwagen laten rijden werd me nog toegebeten. Hebben ze nog nóóít van UPS of Fedex gehoord? Die wasdroger heb ik omdat ik thuis niet zovéél ruimte heb om mijn was te drogen , dur rommel ik dáár nu al vijf wéken mee.. En ze beloven van àlles , en hoeváák ik er ook over bel , er gebeurt maar niets.

Wanner ik de service krijg waar ik recht op heb. Of een nieuwe machine.Deze is gekocht op 26-06-2017

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Casey1950