Klacht: van het kasje naar de muur maar geen levering/bestelling

op 08 maart 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Wegens een schade aan een kast zou er voor mij panelen besteld. Dit zou 30 januari zijn gedaan. Voor 27 februari heb ik een afspraak gepland en had verwacht dat dit de bestelde artikelen zouden zijn. Ik kreeg een ondefinieerbaar plankje. klantenservice kon mij niet helpen en heeft contact gehad met filiaal Hoofddorp. De heer van Laar van filiaal Hoofddorp vertelde (28-03) mij dat de onderdelen niet besteld waren geworden. Maar dit zou hij direct doen. Dus op 28 maart 2017. Ik heb gevraagd om een bevestiging. (niet gehad) Zaterdag 4-03 stuur ik maar een mail om te vragen waar de bevestiging is en of er besteld is geworden. Tot op heden (08-03-2017) heb ik hierop geen reactie gehad van filiaal Hoofddorp. Maandag 6 maart kon de klantenservice mij vertellen dat er die dag een bestelling uitgaat (weer een week later). Ook vertelde klantenservice dat de beloofde binnen 1,5 week leveren van de heer van Laar (hoofddorp)niet mogelijk is. 6 Maart heb ik maar weer een mail gestuurd naar filiaal Hoofddorp om opheldering te vragen en een klacht in te dienen. Tot op heden weer geen reactie. Wel vandaag WEER de klantenservice aan de telefoon gehad om nog eens de maten door te vragen om twijfels weg te nemen bij Brugman. Klant overigens zit nog boordevol twijfel of het ooit goed gaat komen, echter hier zit Brugman Keukens niet mee. Uiteindelijk een afspraak gemaakt voor een levering op 27 maart (dit is een onacceptabele vertraging van 2 maanden).

Ik ben tevreden met een serieuze klachtafhandeling. Geen sorry, want daar heb ik de kast vol van staan. Ik sta open voor suggesties van Brugman, rekening houdend met de extra onnodige kosten en eventuele schades welke kunnen gaan ontstaan NA het monteren van de zijpanelen van mijn keuken. Omdat er volgende week een vloer in mijn huis gelegd wordt van €6000,- Ik zal bij schade Brugman aansprakelijk stellen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

9 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw Gilissen-Krikke, Ik heb uw bericht doorgestuurd naar de showroom. Zij nemen hierover zo snel mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Marcel - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht Marieke71

8 maanden geleden - Beste Marcel, Dat is goed nieuws. Maar zoals je in mijn klacht kunt lezen, reageren zij NIET. Om nog maar even door te gaan, en mijn dossier compleet te maken online ben ik vandaag wederom gebeld door de klantenservice van Brugmankeukens dat zij wederom niet aan hun afspraken kunnen voldoen en de levering uitstellen. 27 Maart zou er geleverd worden en dat wordt nu 10 april, heb maar weer de aannemer gebeld en de afspraken verzet. Ook hij was weer niet blij en hoopt een andere klus nog te kunnen inplannen voor die dag. Ook gaf hij aan de hele maand april vol te zitten...... En nu? Ik wil met iemand in contact komen om concreet tot een oplossing te komen. Mijn voorstel: plaatsingskosten van de aannemer worden door Brugmankeukens vergoed. Groet, Marieke

Reactie van de melder van de klacht Marieke71

8 maanden geleden - Is deze klacht nog in behandeling. Ik heb niets meer vernomen, en nog steeds geen correcte oplossing ontvangen. Wel vandaag (10 april) wederom een foutieve levering. Gr.

Alle klachten die gemeld zijn door Marieke71