Klacht: doen niets aan hun verhuurde woningen

Kapper65 op 07 mei 2024 over Van Herk Groep in de categorie Makelaars

Ook wij zijn de dupe van deze firma, we huren al jaren en zijn nooit te laat met betalen geweest. Onderhoud zoals schilder cyclussen raamonderhoud zoals gebruikelijk is bij een woning hebben we nooit gezien.

Sedert oktober 2023 zijn we nu aan het soebatten voor noodzakelijk onderhoud dit betrof een stukje riool buis dat vergaan was en voor verstopping zorgde. Steeds kwam er een bedrijf langs daar heb ik 4 keer voor thuis moeten zitten. Op de dagen voor kerst wilde het bedrijf die een offert had gemaakt ons helpen ander zou kerst in duigen vallen.

We zouden eters krijgen maar er mocht geen toiletpapier gebruikt worden. Het onderhoudes bedrijf( vd Velden ) belde naar ene Vincent van Herk die de opdracht moest geven. Zijn antwoord was doe de aanvraag maar even op de mail we zijn aan het borrelen! Dit resulteerde er toe dat we de visite af konden zeggen en zelf moesten uitwijken naar een restaurant.

Verder ontbrak er een raam van het dubbel glas in de slaapkamer en zijn de sluitingen kapot van een raam in de keuken/woonkamer waardoor het vanzelf openschuift en de binnenkant gaat juist niet open.

Vanaf oktober 2023 zijn we hiervoor aan het soebatten maar niemand bij Herk bekommert zich er om en je krijgt geen reacties op je brieven. Alleen als je de huur niet op tijd overmaakt weet de afdeling debiteuren je gelijk aan te schrijven. Dat was onze ervaring met Bob Oudeman van de Herk groep, die beloofde het onder de aandacht te brengen en de zaak te bespoedigen dat was in januari 2024.

Wederom geen actie, wij weer mailen nu weer te maken met ene mevrouw Smeets, die heel luchtig vertelde dat Rob Oudeman niets had doorgegeven en er ook helemaal niet over gaat.

Ook ging ze er heel luchtig mee om dat het normaal is dat als het eben bedrijf z een voor hun te dure offerte sturen er een andere wordt ingeschakeld. Dit kan natuurlijk niet betekenen dat wijn dan maar in de winter in de kou zitten. Geen enkel respect voor de huurders heeft dit bedrijf.

Ondertussen bleven via hun dubieuze partners die het spel meespelen zoals de firma Dammers mensen langsturen om offertes te maken en de ramen zijn wel 3 keer opgemeten. Buiten dat dit ons woongenot totaal verpest heeft hebben we hier veel financiële schade van ondervonden.

We hebben een kapsalon en door ik iedere keer weer thuis moest blijven voor een offerte of weer eens opmeten verloor ik veel productieve uren. Ook liep de energie nota zeer hoog op door het openstaande raam en het ontbrekende raam

Iedere keer als we contact opnamen of vroegen naar een leidinggevende kwam er geen antwoord. We hebben nu compensatie gevraagd voor het gederfde woongenot en de door ons geleden verliezen. Dan krijg je weer een mail van dhr. Pieter Emous dat hij het gaat bekijken.

Eindelijk is nu alleen het bovenraam gedaan door de glashandel “snel”die door Dammers is ingeschakeld. Die had weer niet de opdracht gekregen om gelijktijdig ook het raam beneden te doen. Dat doet Dammers zelf, dus moeten we nog maar eens thuiszitten.

Dat de glashandel het niet maakte op dezelfde dag ( wat normaliter goedkoper is) komt omdat die alleen goed werk willen leveren. Dammers het beunhaas bedrijf dat naar de pijpen van Herk danst moet het beneden raam maar zien op te lossen door de tweede hands troep die overbleef van het 50 jaar oude kozijn op de bovenverdieping te gebruiken!

Samenvattend heeft de Herk groep geen enkele zin om als huisjesmelkers ook degelijk onderhoud aan hun woningen uit te voeren. Acht maanden verder zijn wij bij ons lopen de kosten op omdat Herk hun huurders laat verreken.

Alle medewerkers die ik aan die ik via mail heb kunnen bereiken weigeren mij de contact persoon door te geven voor klachten over de medewerkers.

Ik zie hier dat we beslist niet de enige zijn. Ik roep jullie dan ook op om Samen hogerop te gaan zoals de huurcommissie gelijktijdig in te schakelen en programma’s zoals radar etc. gezamenlijk aan te schrijven gezamenlijk te procederen etc.

compensatie in de door ons geleden schade en z.s.m reparaties uit komen voeren

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Van Herk Groep
Download hier uw brief

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Herk Groep

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Herk Groep nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Kapper65

1 maand geleden - WAARDELOOS VERHUUR BEDRIJF DIE HUURDERS LETTERLIJK IN DE KOU LAAT STAAN!

Reactie van de melder van de klacht Kapper65

1 week geleden - Slechter kun je het niet treffen dan bij deze huisjesmelkers, je kunt een ieder daar aanschrijven geen enkel fatsoen hebben ze.

Alle klachten die gemeld zijn door Kapper65