Klachten over Van Herk Groep

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Van Herk Groep zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Van Herk Groep in de categorie Makelaars

2 klachten gemeld
1.0 /10
2 stemmen

Van Herk Groep Klachten

Lijkenpikkers

Klacht van Six041062 op 30 mei 2024 over Van Herk Groep in de categorie Makelaars

Mijn moeder heeft 55 jaar een woning met garage gehuurd. In al die jaren is er nauwelijks groot onderhoud verricht. Er moesten de nodige ingebrekestellingen aan vooraf gaan eer verhuurder in actie kwam, welke acties overigens leidden tot een bedroevend... Lees meer

Galerij verlichting

Klacht van Arie Van der Vinde op 16 januari 2023 over Van Herk Groep in de categorie Makelaars

De verlichting op de galerij blijft 24 uur branden dit is nu al 4 maanden het geval heb diverse malen met de heer Alblas gebeld maar ik krijg als antwoord dat eraan gewerkt wordt wij moeten... Lees meer

Lekkage

Klacht van Marrie83 op 28 december 2022 over Van Herk Groep in de categorie Makelaars

Ik heb een lekkage in de wc die lekt water tot in de woonkamer reageren niet na uren word er gereageerd dat een loodgieter contact zal opnemen dat gebeurt niet zit met kleine kinderen Lees meer