Mijn Klacht:
Ten eerste:
Onderzoek naar lekdetectie niet goed uitgevoerd. Na een korte ’test’ werd meteen het probleem van het lek teruggelegd naar de CV. Daar zou het lek zitten. En dit terwijl de CV al twee keer getest was. De CV monteur van Feenstra is op mijn verzoek nogmaals langs geweest en heeft de begane grond los gekoppeld. Het resultaat van Feenstra ontvangen waaruit blijkt dat de druk op de verdiepingen goed blijft.
En dus het lek ergens op de begane grond moet zitten.
Rapportage van Feenstra hierover ontvangen.
Dit had door het bedrijf Van Genabeek lekdetectiecentrale geconstateerd moeten worden.
Nu heb ik de kosten van € 379,07 aan Van Genabeek voor nop uitgegeven.
Bij deze stel ik u aansprakelijk hiervoor.
Ten 2de: Factuur op tijd betaald en dan toch tot twee maal toe een aanmaning krijgen inclusief bij de 2de aanmaning een brief van een incasso bureau. En dat terwijl ik tot tweemaal toe in een email heb aangeven dat ik betaald het en op welke datum..
Gewenste Oplossing:
- als er gereageerd wordt op een klacht;
- deze klacht serieus genomen wordt;
- de klacht wordt afgehandeld met een financiële genoegdoening.
