Klacht: Van een lekkende naar een ratelende Expert&Milk machine

op 09 februari 2018 over Nespresso in de categorie Koffie

Op maandag 5 februari een storing gemeld aan de huidige machine, want er komt 1/3 koffie uit de machine en de overige 2/3 koffie en water komt rondom uit de machine gestroomd.
Het probleem is bekend en ze hebben hiervoor een revisie gedaan en krijg ik een nieuwe machine toegestuurd. Op de 6de een nieuwe machine ontvangen en deze ratelt al vanaf de doorspoel procedure en blijft verhoudingsgewijs veel geluid produceren (zeker aan het begin en einde van het proces wanneer het cupje automatisch aangedrukt en losgelalen wordt. Hiervoor op dezelfde avond met support gebeld, krijg ik te horen dat hierover 2de lijns moet beslissen en die zijn er enkel overdag. Dus ik moet moet de 7de na 13:00 uur nogmaals bellen.
Op de 7de na 13:00 gebeld en is de 2de lijns support helemaal niet aanwezig en of morgen, de 8ste, terug kan bellen want de 2de lijns moet hierover beslissen.
De 8ste gebeld en nu moet ik een film met geluid doorsturen. Dit dus om 13:31 uur gedaan en zou TecSpec binnen 24 uur reageren.
De 9de een aantal keer gebeld en te horen gekregen dat de 2de lijns persoon die er over mag beslissen wederom biet beschikbaar is.

Kortom, een kleine week verder, geen oplossing en aankomend weekend geen Nespresso koffie omdat het geluid alleen maar luider aan het worden is. Als extra tegenvaller zelfs mijn verjaardag ZONDER koffie moeten vieren omdat dit de enige machine in huis is (naast de reeds defecte machine).

Wanneer er een goed werkende machine staat die geen ratelend geluid produceert.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PatrickUppelschoten