Klacht: Stuurt een niet besteld onderdeel en weigert volledig retour te betalen!

user-1403823 op 31 december 2017 over Van Deijne in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben een klimaatcontrole paneel besteld voor een Toyota Corolla Verso na een aanbieding van van Deijne per mail. Na akkord en betaling krijgen we een paneel toegestuurt voor een andere auto dan opgegeven. Ze kunnen het juiste, bestelde artikel toch niet leveren. Van Deijne wil het artikel retour nemen maar weigert daarna het volledige bedrag retour te storten. In eerste instantie trekt men 10% van het bedrag van het artikel af, en ook de verzend en retourkosten. Later willen ze dan het artikel terugbetalen.
Samengevat hebben we dus een aanvraag via internet gedaan voor een onderdeel. Van Deijne stuurt ons een mail dat ze dit kunnen leveren. Ze leveren een ander artikel en kunnen het bestelde artikel niet leveren, maar zadelen de consument wel op met een hoop kosten (forse verzendkosten, retourkosten etc)

Gewenste Oplossing:

Volledige kosten vergoed, of een juist paneel leveren binnen acceptabele termijn. Dat laatste is niet mogelijk is gebleken.

Alle klachten die gemeld zijn door