Mijn Klacht:
Ik heb een veiligheidsgordel online besteld ( 135,- euro ). In de garage kwam mijn monteur achter dat deze gordel is geschuurd ( erger dan mijn origineel gordel) en dat deze niet acceptable is voor APK.
Ik heb contact genomen met het Deijne en heb foto’s gestuurd. Ze hebben gevraagd om de defect onderdeel terug te sturen, dan krijg ik een andere.
Na heel veel discussie ( 30 december ) via email over het vergoeden van retour verzend kosten, heeft iemand aan de telefoon akkoord gegaan met het terug storten van deze kosten op mijn bankrekening. Vandaag krijg ik te horen dat nooit een afspraak is geweest en dat ik blij mag zijn dat ik misschien een andere gordel ga krijgen. Deze laatste is ook niet zeker geworden.
Gewenste Oplossing:
1- Retour verzendkosten terug storten op mijn bankrekening.
2- Een niet beschadigde veiligheidsgordel sturen. Als ze dat niet hebben dan wil ik mijn geld terug. ( 135,- euro 7,25 euro ).