Klacht: van de drup in de regen

op 14 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

tot en met vorige week sloot bus 81, die tussen Deventer en Zutphen rijdt goed aan op de trein van en naar Zwolle, waar veel kinderen op school zitten. Nu zijn de tijden van deze bus met 3 minuten veranderd, waardoor ze zowel op de heen- als op de terugweg een half uur, en ’s avonds zelf een heel uur in Deventer moeten wachten ! Ik zie dat u aan iedereen hetzelfde antwoord geeft; jammer dat je niet tevreden bent, we kunnen niet iedereen blij maken. Dat snap ik, maar vertel mij eens wie hier wel blij van wordt, wat de reden is van zo’n kleine verandering waardoor zoveel mensen geen aansluiting meer hebben?????Zowel op de heen- als op de terugweg !!?? Ik heb nooit geklaagd over het openbaar vervoer, maar dit vind ik echt niet kunnen, tenzij u er een goede en aannemelijke verklaring voor hebt???

als er echt een goede reden voor is, of het wordt teruggedraaid. de aansluiting was perfect ! Hierdoor zijn ze Elke dag een Vol uur langer van huis !

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 december 2017 om 14:22 geantwoord

Beste van de drup in de regen,

Vervelend dat lijn 81 niet meer naar jouw wens is.

De vertrektijden zijn aangepast zodat de overstapmogelijkheden op station Deventer richting Twente en Apeldoorn beter worden. Er zijn dus wel reizigers die hier profijt van hebben. We wijzigen de tijden alleen als de meerderheid van de reizigers hier voordeel van heeft.

^Wouter
Arriva Webcareteam

Heeft op 14 december 2017 om 16:54 geantwoord

ik kan me niet voorstellen dat veel reizigers er iets aan hebben dat ze 3 minuten later aankomen, (vanwege hun aansluiting? dan moeten ze 3 minuten minder wachten??? ) en ook niet dat het fijn is voor hen dat de bus op de terugweg 3 minuten Eerder vertrekt. vanwege hun aansluiting?? dus dat ze 3 minuten korter op de bus hoeven te wachten? Sorry, ik vind het onzin, vooral als het betekent dat iedereen die naar Zwolle gaat, en dat zijn er ook veel er zóveel last van hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door van de drup in de regen