Klacht: Van de 7 kaarten 2 x van prijs overgesprongen klopt niet

op 26 juni 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Geachte heer, u gefeliciteerd maar ik niet

Vreemd genoeg gaan 5 van mijn kraskaarten op helaas en 2 gewoon op een prijs een Z75P4N9B op een uitje of zoiets las ik en sprong een beetje terug en de andere TC2P2J3D paar x deed hij niets stond bij onjuiste code daarna draaide hij stond op iets van dirk en onder €75,- toen weer weg sorry hoor maarcik vind uw draai rad waardeloos en lijkt etg gemanipuleerd waarom gaat hij anders 5x achter mekaar niet over springen en als ie op een prijs staat wel ik ben ercniet mee eens als ik het zelf live zou doen zou ik het geloven dit geloof ik niet en 7 stuks krijg je niet met kleine beetje boodschappen …En ik zie dat er meerderen klachten hebben dus wat ik mee maakte is niet nieuw er zijn meerdere klachten Over de zogenaamde goede rad …wat gaat u hier aan doen !
Want hij deugd niet.

Mvr.Ganput

Als ik mij prijzen krijg die er stonden natuurlijk eerlijk is eerlijk

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 27 juni 2017 om 15:13 geantwoord

Beste mevrouw Ganput,

Bedankt voor uw bericht. Via ons contactformulier welke u op de website heeft ingevuld, hadden wij uw melding reeds binnen.

Hier heb ik vanmiddag naar u toe op gereageerd met de uitleg over de problemen die u met het rad heeft ondervonden.

Klantenservice Dirk van den Broek

Alle klachten die gemeld zijn door Sharda.g@hotmail.nl