Klacht: van Arkel int vordering die reeds lang betaald is

op 08 december 2017 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Van Arkel int een vordering en laat zelfs vonnis wijzen op grond van vordering die op moment dat zij die in behandeling kregen allang betaald is . Al meer dan jaar zelfs . Na vonnis laten ze loonnbealag leggen En nu weigeren ze dit terug te betalen . Van Arkel heeft onzorgvuldig gehandelt door vonnis te laten wijzen op grond van onjuiste feiten en had feiten moeten checken eer naar rechter te stappen . Nu willen ze ons dus voor de kosten op laten draaien en dat deel daarvan wat ze al geind hebben via loonbeslag 1400 euro maar liefst niet terug te betalen

Wij zijn tevreden als van Arkel de gehel vordering intrekt en oms de onterecht geinde 1400 binnen 5 werkdagen terugbetaald . Anders zullen we klacht indienen bij Kamer en naar rechter om terugbetaling 1400 te eisen . De kosten daarvan zullen voor rekening van Arkel zijn

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

7 maanden geleden - Geachte heer Tetteroo, Wij ontvingen uw klacht via de site klacht.nl en via e-mail. Wij willen duidelijk aangeven dat de website klacht.nl géén onderdeel is van ons bedrijf. Van Arkel gerechtsdeurwaarders heeft geen enkele invloed op (de werking van) deze website. Indien u onverhoopt in de toekomst een klacht heeft over Van Arkel, verzoeken wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure, te vinden op onze website: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders.

Reactie van de melder van de klacht Patsam

7 maanden geleden - Ik ben me er goed van bewust dat klacht.nl niks met van Arkel te doen heeft. Maar t doel heiligt de middelen he Me niet meer laten belazeren . U lijkt de zaak nu wel serieus te nemen en dat was de bedoeling

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 22 december 2017 om 11:53 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Patsam