Klacht: onterechte beslagblaarvrije voet

op 20 mei 2020 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Een kennis van mij heeft met deze instantie te maken ze willen van niks weten en hebben hun eigen beslag baar vrije voet berekend het is een gerechtsdeurwaarder waar je ernstig voor moet op assen . als er een bedrag van 1100 permaand binnen komt en ze klauwen plus nog wat vakantie geld en ze houden een beslag van 1400 dan weet k het niet maar dan hou jij geen rekening met huur zorgverzekering want dit vinden wij ook terug ze hebben alles op 0 euro gezet per maand dus kun jij maar even flink dokken terwijl er in het Nederlandse wet is geregeld dat er ook nog een wettelijke beslaggebaar vrije voet ligt. wij overwegen nu juridiche stappen .

Pas op deze instantie het deugt van geen kant.

Wanneer er een fatsoenlijke betalingsregeling komt die op maandelijkse termijn haalbaar is.!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 20 mei 2020 om 09:04 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

U hebt een klacht over ons geplaatst op Klacht.nl. Om uw klacht in behandeling te nemen, vragen wij u om uw klacht rechtstreeks aan ons te zenden. U kunt dat doen via onze website: vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl - contact - klachtenregeling, waarna u van ons een inhoudelijke reactie ontvangt. Om dubbele werkzaamheden te voorkomen zullen wij niet verder via Klacht.nl met u communiceren.

Van Arkel Gerechtsdeurwaarders

Alle klachten die gemeld zijn door Boy23