Klacht: Onbeleefde werknemer

op 27 mei 2020 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Vandaag contact gehad met van arkel i.v.m beslaglegging. Ik probeerde de medewerker mijn persoonlijke situatie uit te leggen en legde uit een gepaste oplossing te willen bieden.

Medewerker was erg kort af en onbeleefd en totaal niet geïnteresseerd in wat ik zei.

Ze gaf zelf meerdere keren aan dat het mijn eigen schuld is en dat ik zelf maar moet uitzoeken hoe ik mijn kinderen voed.

Ik was hierdoor erg geëmotioneerd(ook omdat ik net ben bevallen) en voelde mij totaal niet gehoord.

Ik zou tevreden zijn als er een medewerker was die wel bereid is om te luisteren en om een gepaste oplossing te vinden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 28 mei 2020 om 08:14 geantwoord

Geachte mevrouw Fernand,

U hebt een klacht over ons geplaatst op Klacht.nl. Om uw klacht in behandeling te nemen, vragen wij u om uw klacht rechtstreeks aan ons te zenden. U kunt dat doen via onze website: vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl - contact - klachtenregeling, waarna u van ons een inhoudelijke reactie ontvangt. Om dubbele werkzaamheden te voorkomen zullen wij niet verder via Klacht.nl met u communiceren.

Van Arkel Gerechtsdeurwaarders

Alle klachten die gemeld zijn door Hally