Klacht: Van alles

op 08 februari 2018 over Stella Fietsen in Nunspeet in de categorie Fietsenwinkel

Accu is leeg met 50 km actieradius en heb een accu voor 150 km bij schakelen trap die wel is door fiets is 3 maanden oud en net 500 km op gefietst en jullie telefonisten wimppelen ok eerdere keer af en de verkoper van Ridderkerk is helemaal een leugenaar ik heb het gehad met jullie fiets en ik wil ok graag dat jullie hem terug nemen ik ben er helemaal klaar mee heb een verzekering op de fiets hadt laats een lekke band kon er pas iemand komen 1.5 week latten belachelijke service en hadt niet eens een gat in de band neej het ventiel was versleten hoe kan dat nou na 450 km en drie maandmannden oud maar wel een rekening van 30 euro belachelijk Stella ik wil me geld terug

Als Stella de fiets terug neemt ik ben er helemaal klaar mee

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen in Nunspeet over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in Nunspeet in behandeling genomen

Stella Fietsen in Nunspeet

Heeft op 15 februari 2018 om 17:06 geantwoord

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen in Nunspeet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

3 maanden geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Stella Fietsen in Nunspeet is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Niet tevreden1526373