Ik kreeg tot mijn grote verbazing een polisblad van een fietsverzekering op de mat van mijn onlangs aangekochte Fiets. Dit is zonder mijn toestemming gebeurt. Er is gebruik gemaakt door uw organisatie van mijn persoonsgegevens! Ik vindt daarom dat uw organisatie... Lees meer

ondersteuning doet het niet meer. tijdens het opstappen ging dit al een tijd moeizaam. voorwiel loopt steeds aan. trap steeds door de ketting heen tijdens het fietsen . vooral bij het opstappen. Lees meer

Afspraak op 4 december omdat het tussenstuk van bagagedrager naar zadelpen is afgebroken van half jaar oude Stella Cosmo. Telefonisch gepland en telefoniste gaf aan dat het tussenstuk meegegeven zou worden aan monteur. 4 December kwam Stella monteur en wist... Lees meer

Mijn fiets is stella Livorno met midden motor gekocht okt 2018 Ik fiets elke dag en laad mijn accu keurig op Maar vandaag stond er op mijn display nog 52% Ben bij mij zus koffie drinken wil weg fietsen o%.... Lees meer

Fiets voor de derde keer aangeboden met dezelfde klacht. Fiets is nu opgehaald. Het ophalen duurder 1,5 week. nadat de fiets is opgehaald heb ik gebeld over de status. Ik kreeg het bericht dat de fiets over 3 weken wordt... Lees meer

Enkele dagen geleden heb ik een mail gestuurd m.b.t. accu klachten van 1 van de 2 stella fietsen die wij aangeschaft hebben. Geen reactie tot op heden. Wat me dan wel verbaasd, dat als je een folder besteld, 2 werknemers... Lees meer

We hebben in juni een Stella Vincenzo geleverd gekregen. Na twee weken begon de fiets kuren te vertonen. Geen trapondersteuning, de instellingen van de display veranderen zonder aanleiding. Probleem telefonisch gemeld, maar weinig respons. Fiets naar Servicepunt in Hengelo gebracht.... Lees meer

veel problemen met de stella moeder fiets meerdere keren monteur aan huis gehad wat niets hielp de laatste keer was echt een lachertje de monteur kon er niet uit komen heeft die het display vervangen met als opmerking erbij ik... Lees meer

af en toe verschijnd er error 21 op mijn display de ondersteuning valt uit een keer uit en aan dan doet hij het weer . wat kan dat zijn ? Lees meer

Op 12-02-2020 heb ik een fiets bij Stella besteld. Ordernummer 170145886. Levering in april. Daarna was het gewijzigd naa juni, door Covid-19. Sinds juni heb ik elke maand moeten bellen wanneer mijn fiets geleverd wordt. Steeds een maand... Lees meer
