Klacht: Van alles.

op 31 augustus 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,

Sinds Bas v.d Heijden is overgenomen door Dirk v.d Broek is deze winkel er niet beter van geworden. Dit betreft de winkel op de Bergweg in Rotterdam.
Het fruit is snel rot. Deze week kocht ik er een meloen ik snij hem door midden ( dezelfde dag) harstikke rot van binnen. Druiven de meeste zijn rot die in het bakje zitten en zo kan ik nog even doorgaan over het VERSE fruit. De verse broodjes daar kan je iemands hoofd mee ingooien zo hard zijn die. Heel vaak is er ook niets bijgevuld maak niet uit op welk tijdstip van de dag je komt. De karren van de werknemers die uitgepakt moeten worden staan daar maar blijven ook vaak staan gebeurt niets mee. Deze punten die ik opnoem had je niet toen het nog Bas v.d Heijden was.
Nu weet ik niet waar het door komt deze achter uitgang, maar er werken ook wel veel jonge mensen die nog te lui zijn om uit hun ogen te kijken. Ik denk dat veel mensen hierdoor naar de Lidl gaan die daar om de hoek zit of de Albert Heijn verder op in de straat.

Gewenste Oplossing:

Als deze winkel eens onder de loep word genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 05 september 2018 om 15:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Cindy Groene,
Hartelijk dank voor uw bevindingen over onze Dirk, Bergweg in Rotterdam. Bas was altijd al van dezelfde organisatie als Dirk dus een eventuele achteruitgang kan niet het gevolg zijn van een overname. (Slechts de naam is gewijzigd) Maar hoe dan ook, u heeft behoorlijk wat minpuntjes en deze zal ik dan ook bespreken met de leidinggevenden. We doen er alles aan u weer als een tevreden klant te mogen begroeten.
Met vriendelijke groeten,
DIRK
afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door cindy groene