Klacht: Valutadagen

op 13 maart 2020 over Rabobank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Rabobank pretendeert, dat bedragen direct worden overgemaakt. Het staat zelfs letterlijk zo in de app, die je hiervoor gebruikt. In de praktijk blijkt dat niet zo te zijn. De valutadatum blijkt later te liggen. En daar gaat het nu net om, bijv. bij betaling van je belating. Ik kan nu weer een paar tientjes extra afrekenen vanwege deze misleiding. Het komt erop neer, dat de informatie, die we krijgen niet overeenkomt met de praktijk.

Gewenste Oplossing:

Geef juiste informatie over overboekingen en valutadagen. Stop met misleidingvan klanten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yannis