Klacht: valse voorwendselen

op 26 mei 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

In oktober 2016 ben ik langs geweest bij een filiaal van Specavers om daar een leesbril aan te schaffen. Er werd mij na de aanschaf van mijn leesbril verteld dat ik nog een budget over had van ongeveer €67,- en dat ik die zou kunnen besteden aan een zonnebril bv. Op dat moment in Oktober heb ik dat niet gedaan en ben ik in februari 2017 terug gegaan om als nog deze zonnebril aan te schaffen. In de veronderstelling dat ik alsnog die €67,- op had staan om te gebruiken waarbij er dan geen kosten verder in rekening gebracht zouden worden.
Nu kreeg ik afgelopen week toch nog een nota van mijn zorgverzekering. Dit verbaasde mij erg omdat ik hier dus niet op had gerekend. Ik ben langs geweest nogmaals bij Specsavers en heb gevraagd om opheldering. Hier gaven zij aan dat zij niet konden inzien hoe ik was verzekerd. Waarvan ik van mening ben dat ze dit wel kunnen

Ik heb mijn zonnebril 24-05 terug gebracht naar Specsavers en wil jullie verzoeken om de ingediend declaratie bij VGZ voor mij in te trekken. Als het namelijk op deze manier moet hoef ik de zonnebril niet.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Otmar