Klacht: valse voorlichting over gewonnen prijs

op 02 februari 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

ik dacht een prijs van e125 te hebben gewonnen, maar nu blijkt dat ik eerst een energiecontract moet afsluiten. dat wil ik helemaal niet, omdat ik al een lopend contract bij eneco heb.

wanneer dit overstappen ongedaan wordt gemaakt.

Bericht van Dirk van den Broek

1 jaar geleden - Beste heer Verweij, Ik kan mij voorstellen dat het u tegenvalt dat u nog geen bericht hebt gekregen op uw melding. Daarom mijn excuses voor de vertraging. Uw wincode heb ik gecontroleerd maar hier is geen prijs op gevallen. De 'Kras&Win' actie en het aanbod van NLE moet u als 2 losstaande acties zien. Via ieder kraslot maakt u kans op één van de ruim 3300 prijzen. Óf u kunt gebruik maken van het aanbod van NLE (Nederlandse Leverancier maatschappij). Als u overstapt ontvangt u als nieuwe klant €125,- shoptegoed. Dit is geen winkans, dit ontvangt iedereen die overstapt. U zit nergens aan vast. Ter bevestiging wordt u doorgelinkt naar de officiële website waar u met uw persoonsgegevens bevestigt om over te stappen. U bent dus tot nergens toe verplicht. Weet u echt heel zeker dat u alle gegevens op de officiële NLE site ook heeft ingevuld? Want in dit geval moet u ook een e-mailbevestiging hebben ontvangen van NLE zelf? U heeft daarna nog 14 dagen wettelijk bedenktijd. Neem hiervoor contact op met de consumentenservice van NLE: via 088- 730 7307 om uw aanmelding te annuleren. Graag wijs ik u ook op de actievoorwaarden onderaan het invulformulier of via de link: https://bespaarweken.dirk.nl/NLE_Dirk_Actievoorwaarden.pdf Neem gerust contact met mij op als u vragen heeft. Ik wens u tot slot alvast een prettig weekend toe. Vriendelijke groet, Klantenservice Dirk

Alle klachten die gemeld zijn door aadverweij1949