Klacht: valse voorlichting over gewonnen prijs

op 02 februari 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Dirk van den Broek

5 maanden geleden - Beste heer Verweij, Ik kan mij voorstellen dat het u tegenvalt dat u nog geen bericht hebt gekregen op uw melding. Daarom mijn excuses voor de vertraging. Uw wincode heb ik gecontroleerd maar hier is geen prijs op gevallen. De 'Kras&Win' actie en het aanbod van NLE moet u als 2 losstaande acties zien. Via ieder kraslot maakt u kans op één van de ruim 3300 prijzen. Óf u kunt gebruik maken van het aanbod van NLE (Nederlandse Leverancier maatschappij). Als u overstapt ontvangt u als nieuwe klant €125,- shoptegoed. Dit is geen winkans, dit ontvangt iedereen die overstapt. U zit nergens aan vast. Ter bevestiging wordt u doorgelinkt naar de officiële website waar u met uw persoonsgegevens bevestigt om over te stappen. U bent dus tot nergens toe verplicht. Weet u echt heel zeker dat u alle gegevens op de officiële NLE site ook heeft ingevuld? Want in dit geval moet u ook een e-mailbevestiging hebben ontvangen van NLE zelf? U heeft daarna nog 14 dagen wettelijk bedenktijd. Neem hiervoor contact op met de consumentenservice van NLE: via 088- 730 7307 om uw aanmelding te annuleren. Graag wijs ik u ook op de actievoorwaarden onderaan het invulformulier of via de link: https://bespaarweken.dirk.nl/NLE_Dirk_Actievoorwaarden.pdf Neem gerust contact met mij op als u vragen heeft. Ik wens u tot slot alvast een prettig weekend toe. Vriendelijke groet, Klantenservice Dirk

Alle klachten die gemeld zijn door aadverweij1949