Klacht: Valse voorlichting

op 08 februari 2018 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Zij hebben ons over laten komen dat we de Perzona Standard Hybride matrassen binnen 14 dagen konden terug geven.
Tom Kortt van Swiss Sense woonboulevard Heerlen heeft ons ook de voorwaarden meegegeven waar dit in stond.
Ik ben binnen de 14 dagen naar Swiss Sens gegaan en heb gemeld dat ik niet goed kon slapen op het matras en s’nacht wakker werd met pijnen.
Tom Kortt heeft toen een brief gemaakt voor het hoofdkantoor dat ik de Perzona Standard Hybride Matras kon terug geven.
Tom Kortt zou ons er niet mee laten zitten zei hij.
Maar we hoorden maar niets.
Toen heb ik Tom Kortt weer gebeld, hij zei dat hij weer contact ging opnemen met het hoofdkantoor.
Na een week weer niets vernomen
Toen heb ik zelf via de interne mail een brief gestuurd.
Weer tot heden 25-1-2018 niet op de mail gereageerd.
Toen weer contact opgenomen met Tom Kortt dat het hoofdkantoor helemaal niet reageerd heeft.
Tom Kortt ging toen contact leggen buiten de service om zei hij.
Daarna pas heb ik een telefoontje van Swiss Sense Heerlen gekregen dat mij duidelijk gezegd werd dat het matras niet retour ging.
Ik moest maar contact leggen met het hoofdkantoor want Swiss Sens heerlen kon geen geld terug geven.
Dit heb ik gedaan en men zei ik had geen recht op 14 dagen retour garantie had, terwijl het wel in de voorwaarden stond.
Ik had ook inmiddels een andere matras gekocht, want op deze matras kon ik niet slapen, en ging er ook vanuit dat de matras opgehaald werd want dat is mij bevestigd door Tom Kortt.
Nu word mij dus gezegd dat ik geen recht heb op die 14 dagen retour garantie maar wel 90 dagen omruil garantie.
De omruilgarantie kun je maar 1x doen daarna moet je bijbetalen.
Ik kwam erachter dat het matras niet goed was toen ik bij mijn dochter op het matras had gelegen, waar ik helemaal niet wakker werd en geen pijnen had toen ik op stond.
Mvg. Wim Born

Ik ben tevreden als Swiss Sense de matras retour neemt

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 12 april 2018 om 09:43 geantwoord

Heeft op 12 april 2018 om 10:05 geantwoord

Er is nog niets gebeurd.
30 april 2018 komen ze de omruil matras brengen.
Daarna moet ik maar zien of het probleem opgelost is.
Ik denk zelf dat dit eind mei word, wanneer ik kan beoordelen of ik er goed op slaap zonder pijn
Mvg. Wim Born

Alle klachten die gemeld zijn door wimborn