Klacht: Valse informatie wat me nu 200€ kost!

op 10 mei 2017 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Geachte heer/ mevrouw,

Van de week telefonisch contact gehad met een van uw medewerkers. Ik wilde graag de terug vlucht verlaten naar 26 mei ipv 24 mei as. Dhr vertelde dat het om boeken van de vlucht mij incl het verschil 183€ zou gaan kosten.

Ik zag toen op de site dat annuleren 10€ kosten en dat vroeg ik ook aan dhr. Dhr gaf aan dat dit dan inderdaad een betere oplossing was, en bood mij aan de terug vlucht te annuleren en dat ik dan een nieuwe vlucht zou boeken. Ik vroeg dhr aan het einde van het gesprek nog om bevestiging. Dus meneer het klopt dat dit mij maar 10€ kost? Ja zegt meneer van Transavia dat klopt Mw het resterende bedrag van uw reis krijgt u binnen 14 werkdagen op de rekening gestort waarmee de betaling is voldaan. Oke fijn meneer dus ik kan er vanuit gaan dat het nu goed geregeld is? Ja Mw alles in orde gemaakt de reis is geannuleerd, u kunt nu een nieuwe boeken.

Zo gezegd zo gedaan, krijg ik later bericht via de whatsapp van Transavia dat ik geen recht heb op het volledige bedrag enkelt de belastingen en toeslagen. Dit betekend dat ik 200€ heb weggegooid aan vliegtickets en €269 heb betaald voor nieuwe tickets.

Het stelt me zeer teleur dat een maatschappij als Transavia dit laat gebeuren en niet met een tegemoetkoming komt ivm het vals informeren van een van uw medewerkers.

U begrijpt natuurlijk dat als ik dit had geweten nooit mijn reis had om geboekt voor dit bedrag.

Nu aantal dagen later 12€ terug gestort gekregen en daar houd het bij op. Niks meer vernomen van de maatschappij! Zeer teleurstellend

Wanneer Transavia zoals ze zelf gezegd hebben mijn geld van de tickets terug betalen a 199€

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gabyden