Klacht: valse beloftes

op 11 februari 2018 over William Schrikker Stichting in de categorie Zorginstellingen

hallo
ik wil graag een klacht indienen ik ben een moeder van 3 kinderen waarvan 2 dochters + zoontje
sinds 2015 staan mijn dochters onder ons de oudste is vrijwillig uit huis geplaats zei woont nu bij oma en opa.
zoontje staat sinds 2014 onder een ons

ik ben in juli 2015 verhuisd met mijn middelste dochtertje en zoontje ik had toen nog een relatie met de vader van de kinderen deze relatie is in september 2015 uitgegaan waardoor ik in de war was en depressief.
ik heb heel eerlijk vermeld aan de voogd dat ik de opvoeding toen even niet aan kon toen is me middelste voor een paar maanden naar me ouders gegaan ik zou me dochter terug krijgen zodra ik alles weer op de rit zou hebben nou hebben ze me dochtertje in oktober 2016 in een pleeggezin gezet
ik heb me leven op de rit en verwachte dat ik me dochtertje terug zou krijgen maar nu verzint de wsg allemaal negatieve dingen om me dochtertje maar weg te houden
me zoontje woont overigens wel gewoon bij mij

me dochters zitten bij elkaar op school en daar mogen ze elkaar geen kus en knuffel geven waar slaat dat op
ik ben ten einde raad!!!!!

ik ben tevreden wanneer de wsg hun beloftes na komt me dochter terug geven

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar William Schrikker Stichting over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Stichting in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door silliej