Klacht: Valse beloftes

op 20 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik had een particuliere abonnement bij ziggo, prima niets aan de hand. Aangezien ik ook een kvk nummer heb, had ik medio juni een jonge man voor me deur die van ziggo was. Omdat ik een kvk nummer had, kon ik ook overstappen naar ziggo zakelijk, want dat was volgens hem een stuk aantrekkelijker want nu kon ik het zelfde pakket houden alleen dan met supersnel internet. Maar als we er dan ook telefonie bij namen kon hij het abonnement aanbieden voor de eerste 6 maanden voor €32,50 en daarna €52,00. Nou interessant zou je zeggen, dat scheelt wel na al die prijsverhoging van de afgelopen jaar van ziggo. Toen bedacht ik me in eens om te vragen of deze bedragen die hij noemde met of zonder BTW was, want als het met BTW was zouden we uiteindelijk duurder uit zijn. De beste jonge man verzekerde mij ervan dat dit bedragen waren in de BTW en dit zouden wij ook nog bevestigd krijgen per mail zodra wij getekend hadden, want dat zou dan in het contract staan… Je raad het al, dit waren dus bedragen zonder btw. Hier kwamen we dus achter toen we de eerste factuur kregen, gelijk met ziggo aan de telefoon gehangen dat dit niet was wat ons verteld is en ons abonnement dus nu 21% duurder is geworden. Maar goed ik zal dus terug gebeld worden want de jonge man die dat ‘fantastisch’ abonnement heeft verkocht werkte niet voor ziggo maar voor een extern bureau (dus werkt op commercie basis) dus z’n foutje is niet geheel onlogisch als je betaald wordt voor de zieltjes die je binnen haalt. Na 2 weken nog steeds niets gehoord van ziggo, weer maar eens bellen, wederom het zelfde verhaaltje. Dan na 2 weken nog maar eens bellen zelfde verhaaltje, je weet wel iets met een kast en iets met een muur. Dus vandaag wederom maar weer eens contact gehad met ziggo over hoe wat.. Even in het kort na bijna 15 minuten in de wacht te hebben gestaan krijg je dit te horen – dit is het meneer we kunnen er niets meer of minder van maken, en de jonge man die het verkocht heeft aan u bewijst het tegendeel – u kunt wel het abonnement stoppen alleen u moet dan het volle contract betalen – nou ja al naar wat gestegel op en neer met de man van de klachtenlijn werd de verbinding erg professioneel verbroken… Dit is echt niet nodig en ik vind het een verschutting voor een bedrijf zoals ziggo dat zij zich verschuilen achter 3de partijen en dat er geen mogelijkheid is tot overleg is voor een oplossing.

Geef mij maar gewoon mijn oude particuliere abonnement terug, deze die contractloos was, en het zakelijk contract boetevrij ongedaan maken, want het heeft geen toegevoegde waarde.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Itsme1982