Klacht: Valse beloften

op 03 maart 2016 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Wij hebben opgezegd bij Essent, vervolgens wilden wij ons aanmelden bij Budget Energie. Omdat wij ons hadden afgesloten bij Essent werd verteld dat we snel een nieuwe leverancier moesten vinden om een boete bij de netbeheerder te voorkomen. Dit hebben wij ook bij het aanmelden verteld bij Budget Energie er werd ons echter doodleuk verteld dat wij ruimschoots binnen de aanmeldingsperiode vielen om problemen met de netbeheerder te voorkomen. Hierdoor besloten wij ons aan te melden bij Budget Energie. Echter kregen we een brief van Enexis (netbeheerder) waarin stond dat we een boete zouden krijgen omdat er geen beheerder op ons adres stond. Nu blijkt dus dat we niet binnen de aanmeldingsperiode vallen waardoor we een forse boete riskeren. We komen niet in aanmerking voor een spoed periode. Belachelijke slecht dus allemaal, en ik raad u dus ook om zich niet aan te melden bij dit bedrijf.

Inmiddels al aangemeld bij een andere leverancier, graag voorkomen dat dit bij andere ook gebeurt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 26 juli 2017 om 14:42 geantwoord

Deze klacht is helaas onbedoeld open blijven staand op dit forum. Ik zie dat u destijds contact heeft gehad met 1 van onze medewerkers die het spoedproces nogmaals met u heeft doorgenomen tijdens de behandeling van uw klacht. Omdat dit al enige tijd geleden is hebben wij de klacht op dit forum gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door thijswichers