Klacht: Valentijns boeket nooit aangekomen een hel Huwlijksaanzoek naar de knoppen dank jewelste GREETZ

op 14 februari 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Echt een raar bedrijf als je voor Valentijn een verrassing besteld en een bericht krijgt dat het word geleverd tussen 08u en 20.00u en er komt niets en dan latere een bericht dat het tussen 20.00u en 23.00u en dan ineens een bericht krijgt dat je verrassing is afgeleverd.Dit bedrijf is gewoon schandalig heb er geen woorden voor en er is niets afgeleverd .Nooit een bel gehoord En goedkoop is het ook niet gewoon een verrassings boeket voor Valentijn €35
IK ZAL DIT BEDRIJF AAN NIEMAND AANRADEN DE HELE DAG ALS EEN IDIOOT ZITTEN WACHTEN KUTBEDRIJF

Mijn geld terug en een twee keer zo groot boeket voor de ....... Valentijn die jullie mij en mij vriendin bezorgd hebben nu weer wachten tot de volgende Valentijn om mijn huwlijks aanzoek te doen alleen is het dan niet meer ons 25jarig jubileum .DANKJEWEL GREETZ SCHANDE VOOR ZO EEN GROOT BEDRIJF ALS JULLIE HET NIET AANKUNNEN DE BESTELLINGEN HUUR DAN EEN EXTERN BEDRIJF IN .EN POTVERDOMME NIET EEN SMS STUREN DAT HET IS GELEVERD

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 28 februari 2018 om 10:16 geantwoord

Beste Robert,

Bedankt voor je melding.

Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met een collega. Wij zullen de kortingscode nogmaals toezenden per mail. Ik wens je een fijne dag!
Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag!

Greetz, Kiki

Alle klachten die gemeld zijn door RobertValentijn