Mijn Klacht:
loop al weken te klagen aanbieding zijn al op op maandag word niet meer aan gevuld veel vakken zijn leeg of erg vies .elke week mis ik zeker 6 dingen die er weer niet zijn.meld dat en dan is het er nog niet.voorbeeld vraag om fruitzakjes bijna elke week krijg dan het antwoord ja gaat hard ik zou denken dan bestel ik meer ja 6 a 8 weken .waterflesjes al 3 weken niet bijgevuld .bij de Gleeson drunken is het zo smerig en bij de kruiden ook.atkins crackers moet ik ook steeds vragen en Kan zo nog wel even Doorgaan.maar voor de rest mag je me bellen.en heb gekeken of her door de week dan wel gevuld is maar nee hoorspullen die door elkaar liggen niet normale de nette ah is echt op overvecht verdwenen
Gewenste Oplossing:
Als alles schooner is en er goed nagekenen word of er wat leeg is en niet onder het ooo de staat wat hoef ik niet maar te kijken het kan altijd gebeuren maar elke week 6 a 8 x mis grijpen voor de normale produkten vind ik zeker slecht

