Klacht: Zo ga je niet met klanten om: sauna Lucaya

op 12 september 2013 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Vandaag gebruikte ik een bon van VKV: actief en passief ontspannen bij thermen Lucaya in Oss. Tot mijn verbazing moest ik een toeslag betalen, omdat ik maar alleen was. Op mijn vraag: hoe kan ik dat weten, werd gezegd, dat dit een nieuwe regeling was. Het zou sinds kort op de site(!) staan bij het boeken (ik heb het niet gezien).
Lucaya meent kennelijk, dat je eenzijdig overeenkomsten kunt veranderen. Op de bon staat namelijk, dat er alleen toeslagen gelden voor woensdag, zaterdag en zondag. Tevens bij telefonische reservering.
Er wordt niet gesproken over een toeslag bij alleen-gebruik van een bon. Ik heb dit tot nu toe ook nog niet meegemaakt, terwijl ik heel vaak deze sauna bezocht heb.
Bij wijze van uitzondering hoefde ik de toeslag niet te betalen, maar de volgende keer zou er geen uitzondering meer zijn. Men miste namelijk zo horeca-inkomsten.

Omdat Lucaya ineens een overeenkomst van extra voorwaarden gaat voorzien, acht ik de overeenkomst ontbonden. Ik wil daarom mijn geld terug. Ik heb namelijk nog drie bonnen , die voor mij nu geen waarde meer hebben. Deze mag Lucaya van mij terugnemen.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw,Vervelend dat u een negatieve ervaring heeft met één van onze veilingen. Wij willen u vragen om uw verhaal in het kort + uw waardeboncode te mailen naar webcare@vakantieveilingen.nl. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet,Charlie Webcare - Vakantieveilingen.nl

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 13 september 2013 om 12:55 geantwoord

Wij hebben de klant gevraagd om ons te mailen via webcare@vakantieveilingen.nl, omdat wij dan als aanvulling de persoonlijke gegevens kunnen opvragen. Via deze weg zullen wij de klacht ook in behandeling nemen.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vakantieveilingen.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door karlieke