Klacht: weigering hulp en fotoshoot

op 19 juli 2018 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Opgelet! Veilingen worden goedkoop aangeboden, maar de kwaliteit van hun partners worden niet gecheckt en vakantieveiligen nemen geen enkele verantwoordelijkheid op voor de activiteiten die ze aanbieden! Zo bood ik op een veiling voor een fotoshoot en deze persoon weigert foto’s te trekken als ik geen 100 euro betaal. Ik kaartte dit aan met de klantendienst en die blijft gewoon herhalen dat ik er wel recht op heb maar helpt mij niet, contacteert de leverancier niet, geeft mij geen nieuwe code om naar een andere leverancier te gaan of niets. Ik zit al 2 maanden in een spelletje van hij zegt, zij zeggen. Niemand neemt actie, maar mijn geld ben ik wel kwijt. En wat ben ik met een bon die niet door hun eigen leverancier geaccepteerd wordt?

een nieuwe code voor een fitishoot bij een andere leverancier

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 06 augustus 2018 om 14:03 geantwoord

Hi Maxime,

Naar aanleiding van jouw contact met mijn collega, Wim, is er navraag gedaan bij een andere afdeling. Daarna heb je een mailtje ontvangen, namelijk:

'De veilingmeester heeft naar jouw klacht gekeken en vermeldt het volgende: De aanbieder spreekt nergens over verplichte kosten.We kunnen ter compensatie de veiling annuleren, zodat je het hele bedrag terugkrijgt. Als extra gebaar kunnen we jou ook een veilingtegoed t.w.v. 10 euro geven.

Alvast bedankt voor je reactie.'

Helaas hebben wij niets meer van jou vernomen, zou je op dit mailtje kunnen reageren?

Groetjes, Mila

Heeft op 07 augustus 2018 om 19:55 geantwoord

Beste Klantendienst,

Bedankt om de veiling te annuleren en voor de commerciele geste. Hoe gaat dit in zijn werk?

Doch vind ik het straf dat jullie zaken die letterlijk op papier staan gewoon ontkennen. Ik neem ik er even de mailcommunicatie bij waar wij vragen:

\"Pour ma bonne compréhension: le prix est de 100€ en sus du €10 de Vakantieveilingen? \"

en wij als antwoord krijgen :
\"Oui Monsieur, ce sont des photos que je prend avec du materiel professionnel (nikon d810 et la serie d objectifs indispensables) c est un point important, je travaille en full frame (36 megapixels). \"

Het gaat hier wel degelijk over extra verplichte kosten...

vr gr,
Maxime

Alle klachten die gemeld zijn door MaximeMarie