Klacht: vergeten te betalen

lindaatje1989 op 20 januari 2012 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Een paar maanden geleden heb ik geboden op een all you can eat tapas diner in Apeldoorn. Ik heb niet in de gaten gehad dat ik gewonnen had, dacht dat ik niet de hoogste bieder was. Later de website niet meer gebruikt, omdat er niks voor mij tussen stond. Ondertussen ben ik verhuisd en heb dus ook geen adreswijziging doorgegeven omdat ik deze website niet meer gebruikte. Vandaag kreeg ik ineens een telefoontje van het incassobureau. Ik kende het nummer niet, en toen ik op nam hoorde ik veel lawaai en gepraat op de achtergrond. Ik zei een paar keer hallo totdat ik een vrouw aan de telefoon kreeg die zei dat ik 100 euro moet betalen. Dat ze al meerdere brieven hadden verstuurd. Ik heb deze brieven dus niet gelezen. Moet hier geen aangetekende brief voor worden verstuurd? Ik baal van deze situatie en wil niets liever dan van deze situatie af zijn. Ik voel me erg bedreigd en in de maling genomen.

De veiling ontbinden, ik ben niet goed benaderd

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

12 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Zojuist hebben wij u per email een reactie gestuurd.

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 31 januari 2012 om 10:45 geantwoord

Er is uitgelegd dat er meerdere betalingsherinneringen per email verzonden zijn. De incassokosten zijn uit coulance kwijtgescholden.

Alle klachten die gemeld zijn door