Klacht: Vapiano Den Haag werkt niet samen met VakantieVeilingen

Saskia1982 op 27 juni 2021 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via VakantieVeilingen een bon gekocht voor vapiano Den Haag. Reservering gemaakt en bevestiging gekregen dat ik de dinerbox voor twee personen kan afhalen. Bij Vapiano weten ze echter van niets! Jongeman die ons te woord stond heeft het aan de manager gevraagd en deze beweerd niet samen te werken met VakantieVeilingen. Daar sta je dan..40 min gereisd voor niets. Ter plekke VakantieVeilingen gebeld. Klantenservice van VakantieVeilingen kan op de zondag niets betekenen. Hij Wil/mag/kan niet bellen naar vapiano om opheldering te vragen. Ja ze gaan een “onderzoek starten”.

Gewenste Oplossing:

Uiteraard wil ik mijn geld terug EN Uitleg wie de boel hier nu bedonderd, VakantieVeilingen of vapiano?

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Saskia1982

3 jaren geleden - Inmiddels contact gehad middels telefoon, e-mail en Facebook met o.a Tiff, Luna, Wim, Isabel en Demi. Er word gepaste compensatie aangeboden. Ik weet niet wat zij daarmee bedoelen, maar goed. En het word doorgegeven aan de juiste afdeling. Ik wacht nu 14 dagen. Ik wil een verklaring en mijn geld terug maar niemand geeft mij dat. Ik heb nu wel een e-mail gekregen dat ik de dinerbox mag ophalen bij hetzelfde restaurant als ik waar ik met het schaamrood op de kaken ten overstaan van anderen met lege handen naar huis kon. Vapiano Den Haag werkt niet met jullie samen zeggen zij toch! Waarom zou ik voor een tweede keer kiezen voor deze afgang. Het zou VakantieVeilingen sieren als zij hun fout of fraude (veilen van dinerboxen zonder medeweten van t restaurant) zouden toegeven mijn geld terug geven.

Reactie van de melder van de klacht Saskia1982

3 jaren geleden - Inmiddels krijg ik 1 keer in de week een e-mail reactie van steeds een ander persoon van VakantieVeilingen. In de email word niet gereageerd op mijn klacht en geen geld terug aangeboden. Het enige wat men zegt is dat ik moet doorgeven wanneer ik de dinerbox wil ophalen. Dit terwijl ik daar ben geweest en zij zeggen niet met VakantieVeilingen samen te werken. Ik ben daar op 27 juni geweest! Heb met de mdw gesproken! Heb er een foto van gemaakt! Heb ter plekke met VakantieVeilingen gebeld! Ik heb nog steeds geen geld terug en geen verklaring gekregen! Wellicht kunnen we een groepsclaim indienen. Er zijn vele mensen benadeeld. En door het ontmoedigingsbeleid beleid van de klantenservice ben je geneigd het te laten zitten. Maar dit is oplichting en ik heb een lange adem (en Facebook en Twitter en Instagram.)

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Hoi Saskia, excuus dat je nog niks van ons gehoord hebt. Ik wil graag met je meekijken wat ik voor je kan doen. Wil je anders het ordernummer naar ons mailen: [email protected]? Dan help ik je graag verder.

Reactie van de melder van de klacht Saskia1982

3 jaren geleden - Na talloze berichten op de Facebookpagina geplaatst te hebben is mijn geschil opgelost op 14 juli. Ik heb mijn geld terug gekregen en een tegoedbon van €10,-. Een verklaring is echter uitgebleven.

Alle klachten die gemeld zijn door Saskia1982