Klacht: teleurstellende make over by mois

jeltsje op 16 januari 2015 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Vakantieveilingen.nl has resolved this complaint
Klacht opgelost op 22 januari 2015
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer . mevrouw, Bedankt voor uw geduld. Wij hebben bericht gekregen van de relatiebeheerder en wij betreuren dat uw Make over niet naar wens is geweest. Wij zullen daarom de betreffende veiling voor u annuleren zodat het volledige bedrag...

Categorie Vakantie Veilingen
Status Opgelost
Datum 16 januari 2015

Een klant heeft via Vakantieveilingen.nl een make-over ter waarde van 750 euro aangeschaft, maar was teleurgesteld over de uitvoering. Belovingen zoals acryl nagels, manicure en pedicure werden niet nagekomen, en de aangeboden goodiebag was van lage kwaliteit. De klant ervoer ook problemen met de bereikbaarheid van de eigenaar en de onervarenheid van het personeel.

Mijn Klacht:

Via vak veiling een make over twv 750 euro gekocht.er wrrd niet waargemaakt wat er beloofd is.heb al meerdere klachten gezien.mijn verhaal,exact hetzelfde.geen acryl nagels,geen manicure of pedicure,matige massage.goodiebag bestond uit een potje nagellal en een vijltje van de action.epileren en verven van wenkbrauwen wel maar geen dag en avond make up,alleen gewoon foundation,oogschaduw en lipstick.kleding kon niet gepast en was nauwelijks aanwezig.eigenaar niet bereikbaar voor commentaar en personeel erg jong en nog in proeftijd.veel tijd en parkeergeld en reiskosten verspild.

Gewenste Oplossing:

Liefst mijn geld terug maar omdat ze wel een aantal dingen gedaan hebben neem ik genoegen met de helft van de 75 euro plus 14 euro parkeergeld.is dan 44,50 euro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

11 jaren geleden - Beste heer, mevrouw, Vriendelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u ervaring met Mois niet naar wens is geweest en dat u tevens niet in contact kunt komen met de aanbieder. Wij zullen uw ervaring bespreken met de verantwoordelijke relatiebeheerder en nagaan wat wij hierin voor u kunnen betekenen. Binnen enkele dagen hopen wij bij u terug te komen met een reactie. Met vriendelijke groet, Sarah - Vakantieveilingen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 22 januari 2015 om 11:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer . mevrouw,

Bedankt voor uw geduld.
Wij hebben bericht gekregen van de relatiebeheerder en wij betreuren dat uw Make over niet naar wens is geweest.
Wij zullen daarom de betreffende veiling voor u annuleren zodat het volledige bedrag van 75 euro aan u wordt teruggestort.
Dit duurt ca. 3 werkdagen voordat het teruggestort is op uw rekening.
Hiermee hopen wij uw klacht naar wens op te lossen. Mocht dit niet zo zijn dan vernemen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,

Fleur - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM